tisdag 8 april 2014

Regnig fika.

Igår sprejregnade det. Du vet, man går ut och så känns det som att någon sprejar en i ansiktet med en sprejflaska hela tiden. Tur att jag har både regnjacka och kaffetermos. Utanför bild finns en knäckemacka med jordnötssmör och banan, men ärligt talat: det gör sig inte så bra på kort. Plus att jag redan hade ätit upp halva.


Mjölkburken har en gång innehållit tomatsås till ett pizzakit. Det kan vara den perfekta glasburksstorleken för exakt allting. Och "exakt allting" betyder i detta fallet "mjölk till kaffet".


Trots det dassiga vädret så var det himla fint ute. Lite som en vacker höstdag. Fast det är vår, kolla bara på hängena:


Sen såg jag en skylt där det stod Sandas ej och jag tyckte det där ej-et var ganska fint.


Sen gick jag hem och värmde mig.

Inga kommentarer: