torsdag 27 oktober 2011

Alex Schulman.

Idag signerade Alex Schulman i butiken. Och eftersom jag verkar ha inlett någon slags författarfotoserie (som till exempel här, här, här och här) så frågade jag om jag fick vara med på bild med honom. Och det fick jag. Då blir man såhär glad:

En kul grej med signeringar i butiken är att man får se sakerna lite backstage. Då ser det ut såhär bakom kulisserna.

Det blev inte bara en utan två signerade exemplar av boken Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött. Jag har ju läst hans förra bok, Skynda att älska, och tyckte väldigt mycket om den. Har du inte läst den: gört!

Men nu var det som sagt hans nya bok som jag fick signerad. Det var trevligt.

Jag visste ju att Mackan - som också är ett fan av Alex Schulman - nog gärna skulle vilja ha en dedikation, och eftersom Mackan inte var på plats för att få ett eget signerat exemplar så bad jag Alex Schulman skriva i en bok. Då blev det såhär fint:

Så himla fint! Och så tog han i hand när han gick, Alex Schulman. Sånt gillar jag. Det känns rejält.

Inga kommentarer: